Tiedote 17.9.2014

Helsingin Makkaratehtaan Lammasmerguez vuoden paras makkara!

Meillä on jälleen ilo ja kunnia ilmoittaa uudesta makkaramestaruudesta. Akateeminen Kiuas-Seura r.y. (AKS) on valinnut vuoden parhaat uutuusmakkarat ja eniten pisteitä sai Helsingin Makkaratehtaan Lammasmerguez. AKS on testannut makkaroita jo yli 20 vuoden ajan ja maistossa on ollut yli 3000 makkara uutuutta. Tänäkin vuonna kilpailijoita oli satoja.

100 % karitsaa
Lammasmerguez tuo Lähi – Idän maut suomalaiseen ruokapöytään. Merguez on mausteinen, mutta ei tulinen ja siinä on käytetty eksoottisempia mausteita kuten harissaa. Tuotteessa käytetty liha on 100% karitsanlihaa. Tämä lammasherkku on myös täysin lisäaineeton, mikä antaa aihetta vieläkin suurempaan ylpeyteen, tuotteen maku, rakenne ja ulkonäkö ovat parasta laatua ilman minkäänlaisia lisäaineita.

85 vuotta laatu ja maku edellä
Ensi vuonna 85 vuotta täyttävälle yritykselle tämä ei ole ensimmäinen testimenestys, Yönakki, Currywurst, Joulumakkara, Rööperin Chiligrilli ja monet muut herkut ovat niittäneet mainetta aikaisempina vuosina. Nykyajan iskusanat; lisäaineettomuus, lähiruoka, luomu, käsityö, suomalaiset makkaramestarit ovat aina olleet Perniön Lihan ja Helsingin makkaratehtaan tunnusmerkkejä.
Lammasmerguez lanseerattiin tämän vuoden maaliskuussa ja löytyy nykyään hyvin varustetuista ruokakaupoista. Tuote on löytänyt tiensä myös monen ravintolan listalle. Tutustu rohkeasti !

Lisätiedot ja herkulliset tuotenäytteet,
Marko Karjalainen
Markkinointijohtaja
Perniön Liha Oy / Helsingin Makkaratehdas
Mobile +358 (0)40 669 6907
marko@helsingin.fi
www.helsingin.fi
www.pernion.fi

Helsingin Makkaratehdas on Perniön Liha Oy:n tuotemerkki. Perniön Liha on yksi Suomen vanhimmista jatkuvasti toimineista makkaratehtaista. Yhtiö työllistää 15 työntekijää.